Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 6. maj 2018

Læseliste for maj 2018 - TBR #5


En ny måned og en ny tbr.
Jeg har ikke været særlig god til at få læst bøgerne på mine måneds tbr'er, men det skal ikke stoppe mig fra at lave nye tbr'er, for jeg elsker simpelthen at lave dem.
Men for at de tidligere udvalgte bøger, som jeg ikke fik læst under deres respektive måneder ikke bare skal forsvinde ud i det blå, har jeg denne gang valgt at tage to af dem igen i maj måneds tbr.


Min tbr for maj består således af 4 bøger:
  • Obsidio af Amie Kaufman og Jay Kristoff. Jeg har glædet mig til at læse denne bog lige siden jeg læste Gemina. Og da jeg har haft bogen i snart to måneder er det vist på tide at jeg snart kommer i gang. Men jeg er en smule bange for, hvordan det hele ender.
  • Feedback af Mira Grant. Jeg elsker Newflesh serien, og jeg kan simpelthen ikke svare på, hvorfor jeg endnu ikke har læst videre i den... Men nu kan jeg mærke at den er begyndt at hive i mig, så jeg må nok hellere tage mig sammen.
  • A Darker Shade of Magic af V.E. Schwab var på aprils tbr.
  • Touch of Power af Maria V. Snyder var på marts tbr.
Jeg krydser fingre for at jeg får læst minimum én af dem. Det burde ikke være så svært, vel?

Rigtig god søndag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar