Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 17. september 2017

Mens alle andre er til Fantasy Festival...



Har jeg:

  • Bagt de bedste cookies til min forældre
  • Gået tur med hunden ude i juletræerne, som hun elsker, for der kan hun grave løs
  • Hørt lydbog
  • Fået set nogle af de nye videoer fra af de booktubers & youtubers som jeg normalt følger, men som jeg har forsømt i et par uger (jeg er stadig bagud)
  • Snakket med katten
  • Set nærmest intet fjernsyn (i forhold til hvad jeg normalt ser) og jeg har heller ikke haft lyst til at se noget
  • Nydt det overraskende gode vejr vi har haft her
  • Hygget sammen med mine forældre
  • Sovet middagslure
  • Spist lækkert aftensmad hos min lillebror
  • Drukket for lidt vand
  • Været ude at handle
  • Vasket tøj
  • Og så har jeg selvfølgelig fået læst - ikke meget, men lidt har også ret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar