Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 28. september 2017

FairyLoot #3 - Otherworlds August 2017


Efter meget ventetid fik jeg endelig min tredje FairyLoot boks. Den stod i transit i en lille evighed, men heldigvis undgik jeg de værste spoilers på Instagram, så det meste i boksen var stadigvæk en overraskelse. Denne boks' tema var Otherworlds, så indholdet har relation til forskellige fiktive verdener. 
(Der er en del billeder i dette indlæg).



Det første jeg fandt i kassen var dette røde glimmerlys fra Book and Nook, en etsyshop jeg har købt fra før. De har lavet fem forskellige lys til denne boks, og jeg fik Witchsoul Anais som indeholder duftnoter fra kakao, kardemomme og figen.


Det næste jeg fandt, var en sovemaske med trykket Fictional worlds fueling dreams. Masken er meget sød, og citatet er velvalgt.


Denne søde halskæde er inspireret af A Court of Mist and Fury af Sarah J. Maas. Denne indeholder et citat, hvor Velaris bliver nævnt. En by, hvis den var virkelig, jeg meget gerne ville besøge.


En verden, der nødvendigvis må blive repræsenteret, er selvfølgelig Westeros fra A Song of Ice and Fire. Jeg er bare lidt træt af, at de havde valgt en te si, men det er mest fordi jeg ikke rigtig drikker te (kun ca. en gang om året), så jeg får den nok ikke rigtig brugt.


Denne ting er jeg dog sikker på, at jeg får brugt på et eller andet tidspunkt. Det er nemlig en rigtig fin notesbog med tryk og citat fra Peter Pan og Neverland. Notesbogen er fra TJ Lubrano.


Noget jeg andet jeg helt sikker får brugt er disse to magnetiske bogmærker med Legolas og Thranduil fra Mirkwood. De er simpelthen så søde. De er fra Paperly and co. som midlertidig er på pause.


Så er der det her fine og vinteragtige print fra Melissa Nettleship, som viser Northern Lights.


Boksen indeholdte også nogle bonus ting som en læseprøve af Godsgrave af Jay Kristoff, som også er en plakat. Der var også en læseprøve af Blackwing af Ed McDonald. Samt en kupon til Mini Backdrop.
Som altid var der også FairyScoop, der indeholder et interview med bogens forfatter. Og nu hvor vi er ved bogen...


Månedens bog er Wicked Like A Wildfire af Lana Popovic. En bog som jeg ikke havde hørt om før, men som har en virkelig flot forside og en pæn lilla farve efter min mening (alle de bøger jeg har modtaget indtil videre har faktisk være en eller flere nuancer af lilla). Men der skulle både være hekse, stærke kvindelige karakterer og lidt romantik, hvis man skal tro indholdskortet. Men jeg glæder mig i hvert fald til at få den læst.

Så endnu en spændende boks, og jeg glæder mig allerede til septembers boks, som jeg håber har en kortere transport tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar