Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

lørdag den 29. juli 2017

FairyLoot #1 - Elementalists Juni 2017


Jeg har længe gået og overvejet om jeg skulle prøve en af de mange forskellige boglige bokse, der findes. Men jeg har aldrig rigtig kunne beslutte mig til hvilken én - før nu. Djævlen tog ved mig en dag, og jeg bestilte en FairyLoot boks tilbage i maj (tror jeg det var). Den indeholdte i hvert fald junis tema, som var Elementalists.


Foruden en bog indeholder boksen også nogle boglige ting, som relaterer sig til temaet eller andre bøger og universer. Denne boks indeholdte seks boglige ting, hvor jeg især er glad for pudebetrækket (som jeg skal have fundet en pude til), post-it stickerne og lyset. Men jeg synes at boksen er virkelig gennemtænkt, og jeg blev bare ved med at finde mere og mere i kassen, da jeg pakkede den ud.


Og så er der bogen. Jeg kender godt forfatteren, og synes hun skriver godt, men jeg vidste faktisk ikke at hun også havde udgivet fantasy. Bogen var Roar af Cora Carmack, og jeg glæder mig meget til at læse den. Jeg har endnu ikke sat mig ind i handlingen, men jeg regner ikke med at den for lov til at stå ulæst på min reol særligt længe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar