Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 3. april 2018

Marts 2018



Marts var en lidt sjov måned. Den startede med sne, kulde og blæst og endte med solskin og blå himmel. Jeg er ved at være træt af sne og kulde, så håber at varmen og foråret snart kommer og ikke mindst har planer om at blive. Jeg har også købt en del blomster, som jeg også gerne skulle have plantet i haven, når vejret tillader det.
I marts har der været mere arbejde på huset. Jeg har fået min nye sofa og lænestol, og jeg har endelig fået nogle af mine bøger tilbage i reolerne. Det bliver ikke deres endelige opstilling, men kun indtil jeg bliver færdig med biblioteket. Og det er nu rart at få nogle af dem væk fra stuen, så føles den ikke så overfyldt.
Jeg deltog desuden i #becausedragonsRAT og så var jeg et smut forbi Krimimessen.

I marts fik jeg læst 16 bøger, hvoraf hele 10 af dem blev hørt som lydbøger. Jeg tror, det er første gang at jeg har hørt flere lydbøger end jeg har læst papirbøger. Men det hænger jo også meget godt sammen med at jeg har arbejdet en del på mit hus. Så er det altså rart med en lydbog i ørerne. I alt blev det til 5.147 sider. Hele 25 nye bøger fik jeg anskaffet i marts.

Af min marts TBR fik jeg læst 0 bøger, så derfor er min april TBR også derefter.

Marts' korteste bøger var bind 3 og 4 af Steen & Stoffer på hver 48 sider.

Marts' længste bog var Harry Potter and the Order of the Phoenix på hele 766 sider.

Marts' bedste læseoplevelse var A Court of Thorns and Roses og Into the Drowning Deep. Det var så dejligt at besøge disse to vidt forskellige universer igen. Jeg vil også lige nævne Harry Potter som jo er altid god, især når den bliver læst højt at Stephen Fry.

Jeg havde ikke rigtig nogle dårlige læseoplevelser i marts, så det er jo kun dejligt. Marts bød heller ikke på de store overraskelser, men det er også okay, for de fleste af mine læseoplevelser var enten gode eller rigtig gode.

I april forsætter jeg arbejdet på huset. På arbejdet sker der også en del i starten af april. Vi skal nemlig åbne et Star Wars bibliotek i biblioteket, så det er jeg sikker på bliver rigtig spændende, og der kommer til at ske rigtig mange ting. (Læs mere her).
I slutningen af april er det atter blevet tid til Dewey's 24 Hour Readathon, og jeg regner stærkt med at deltage igen. Jeg er faktisk allerede så småt gået i gang med at planlægge, hvad jeg skal læse. Jeg glæder mig allerede vildt meget.


Læste bøger:
J.K. Rowling: Harry Potter and the Order of the Phoenix (lydbog)
Alex Gino: George (lydbog)
J.K. Rowling: Harry Potter and the Half-Blood Prince (lydbog)
Kiera Cass: The Siren  (lydbog)
Rin Chupeco: The Bone Witch (The Bone Witch #1) (lydbog)
Charlotte Fischer: Diali (Sjælevandrer #1)
Kiersten White: And I Darken (The Conqueror's Saga #1) (lydbog)
Dennis Jürgensen: Balladen om den forsvundne mumie (Freddy-serien #1) (lydbog)
Dennis Jürgensen: Løbende tjener (Roland Triel #1) (lydbog)
Dennis Jürgensen: Brædder til Draculas kiste (Freddy-serien #2) (lydbog)
Mira Grant: Into the Drowning Deep (Rolling in the Deep #1)
Dennis Jürgensen: Bøvsedragernes hemmelighed (Freddy-serien #3) (lydbog)
Caroline Ørsum: Wiki over Miss Elises elendige liv
Bill Watterson: ... bare for sjov (Steen & Stoffer #3)
Bill Watterson: Hovsa! (Steen & Stoffer #4)
Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses (A Court of Thorns and Roses #1)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar