Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 18. februar 2018

Nye bøger #32 - januar


Mange af disse bøger blev bestilt i december sidste år, men fandt først vej til min postkasse i januar. Det er blevet til 11 bøger, hvoraf 1 er et anmeldereksemplar, 1 er fra FairyLoot og resten har jeg selv købt.


Lad os starte med anmeldereksemplaret. Fra Forlaget Facet har jeg modtaget Skæbnebrevet af Alexandra Nilsson. Den lyder meget spændende, og har en længde der passer perfekt enten til en stille søndag eftermiddag eller et readathon.


Spellslinger og Shadowblack af Sebastien de Castell er de to første bøger i en serie, der fokusere på magi og trolddom. Jeg har hørt meget godt om den første bog, og har derfor besluttet at prøve dem.


Beneath the Sugar Sky (Wayward Children #3) af Seanan McGuire er tredje del i en fantastisk serie. Okay, jeg har indtil videre kun læst den første bog, men den slog godt nok benene væk under mig og det er jeg sikker på at de to andre bøger også vil gøre.

Everless af Sara Holland var inkluderet i decembers FairyLoot boks.


I starten af december bestilte jeg tre bøger fra The Folio Society, og de ankom først i januar.
Seven Gothic Tales af Isak Dinesen er en bog jeg har fået anbefalet flere gange, og nu må det være på tide at få den læst.
Mansfield Park af Jane Austen var den sidste Jane Austen jeg manglede i deres udgaver, så den skulle jeg også have med.
The House at Pooh Corner af A. A. Milne smuttede med i kurven, og det er en rigtig skøn fortælling.


Jeg har også købt nogle bøger på dansk. To af bøgerne er dele af serier, som jeg er i gang med at læse og den sidste blev jeg nødt til at læse på grund af alt den positive omtale.

  • Trommer i det fjerne (Outlander #4) af Diana Gabaldon.
  • Hvidslangen (Pax, nr. 8) af Åsa Larsson & Ingela Korsell
  • Hun bad selv om det af Louise O'Neil
Har du købt nogle spændende bøger på det seneste?


2 kommentarer:

  1. Jeg dør over de Folio-bøger, wow, hvor er de smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er fantastik smukke! Kan ikke vente med at mit bibliotek bliver færdig, så de kan komme til deres fulde ret.

      Slet