Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

lørdag den 28. oktober 2017

FairyLoot #4 - All That Sass September 2017


Så er det atter blevet tid til at vise hvad jeg fik i septembers FairyLoot boks som havde temaet All Tha Sass.


Det er jo en rigtig lækker start. Det her bliver en spændende boks.



Her er de første par ting jeg fik gravet frem fra under alt det lilla papir. 
Der var en notesblok med citatet Anything worth doing starts with a bad idea, og som var smykket med bølger, et skib og en ulv. Den var designet af Alexis Lampley og inspireret af karakteren Nikolai Lantsov fra Grisha trilogien. Den er virkelig flot, og jeg får svært ved at skrive noget ned på blokken for ikke at "ødelægge" den.

Den næste ting var en pose med chokoladepulver til at lave varm chokolade/kakao. Det havde jeg endnu ikke prøvet at få i en boks (jeg har i en anden boks tidligere fået te, men da jeg ikke er den store tedrikker, er jeg glad for at det er chokolade). Den bliver kaldt Hot Chocolate for Sassy Demi-Gods fra firmaet Brontie & Co, og er inspireret af Percy Jackson fra serien af samme navn. 

Denne gang var der også et lys med. Dette lys var lavet af In The Wick of Time og baseret på karakteren Magnus Bane fra serien The Mortal Instruments. Duftnoterne er sandaltræ, røgelse og lavendel.

Den fjerde ting var en magnet med citatet I solemnly swear that i am up to no good samt et illustration af en flyvende nøgle, som jo naturligvis er fra Harry Potter serien. Karakterne magnet er inspireret af er Weasley tvillingerne og er designet af Ink and Wonder Designs.


Der var en mulepose med denne gang! Jeg elsker muleposer, så jeg er så glad. Muleposen er fra Miss Phi, inspireret af Will Herondale fra The Infernal Devices serien og er påtrykt citatet There's plenty of sense in nonsense sometimes if you wish to look for it. Den er helt perfekt til at bære bøger i

Boksen indeholdte også en beanie. Det er første gang at FairyLoot har sådan en med. Den har også et citat påtrykt, nemlig Rattle the Stars. Den er designet af Reverie And Ink og inspireret af karakteren Celaena Sardothien fra Throne of Class serien.


Det næste jeg gravede op fra boksens dyb var to art prints fra Taratjah. Karakterne er Delilah Bard fra Shades of Magic serien og Carswell Thorne fra Lunar Chronicles. Jeg tror, jeg på et tidspunkt vil lavt en væg med alle mine prints inspireret af bøger, film og Disney, så de er samlet på et sted og ser godt ud der.


Bonus tingene denne gang var en læseprøve af The Gentleman's Guide to Vice and Virtue af Mackenzi Lee, samt et bogmærke fra Sarah J. Maas' nye bog Tower of Dawn.


Som det sidste i boksen var denne måneds bog. Det er igen en bog, som jeg ikke vidste eksisterede, og det er jo nogle de bedste overraskelser. Bogen var Even the Darkest Stars af Heather Fawcett og skulle både have mørke hekse, mini drager og ilddæmoner. Det lyder vældigt spændende, så den glæder jeg mig til, når jeg engang når til den i bunken. Foruden bogen var der et signeret bookplate og et brev fra forfatteren (er ret vild med billedet, så ville gerne have en blank en jeg kunne hænge op på væggen). Der var som altid et FairyScoop med forfatterinterview og ekstra oplysninger og et bogmærke med månedens design.

Det var en virkelig fed boks, så jeg er virkelig spændt på oktobers boks, og krydser fingre for at jeg snart modtager den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar