Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 13. august 2017

Currently reading #8 - Stille søndag


Jeg har haft et par sene vagter i denne uge og en lørdagsvagt, så derfor havde jeg på forhånd besluttet at søndag skulle være en stille og rolig dag, hvor jeg skulle lave så lidt som muligt. Se nogle film, læse i nogle af de bøger jeg har gang i, tage nogle billeder til bloggen og skrive et par blogindlæg.
Det lyder faktisk af ret meget, når jeg nu får det skrevet ned, men det er samtidig ting som jeg synes, jeg ikke rigtig har haft tid til i løbet af ugen, fordi der har været så meget andet der er kommet i vejen. Men i dag får jeg forhåbentlig samlet op på noget af det.
Jeg har gang i flere bøger for tiden, men lige nu koncentrerer jeg mig om 'Salem's Lot af Stephen King. Jeg håber dog også at få læst noget mere af Den første af Justin Cronin senere i dag.

God søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar