Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

fredag den 10. marts 2017

Marts' klassiker og murstensroman


Så har jeg fundet en ny klassiker og murstensroman, som jeg vil læse her i marts. Jeg tror det er godt at jeg vælge bøgerne måned for måned, for allerede nu har mit valg for murstensroman ændret sig tre gange! Det endelig valg er faldet på Gemina af Amie Kaufman og Jay Kristoff, bind nummer to i The Illuminae Files. Jeg elskede bind 1 Illuminae, og nu kan jeg ikke vente længere på at læse Gemina. Den er på knap 600 sider, men hvis den er ligeså god som Illuminae bliver den hurtig læst. (Og så kan jeg måske nå endnu en mursten - fingers crossed).

Jeg holder mig inden for science fiction temaet for jeg vil gerne læse The Time Machine af H.G. Wells. Jeg har faktisk set filmen for nogle år siden, og den var meget underholdende. Så nu vil jeg gerne læse den oprindelig historie. Den er på knap 100 sider, så måske kan jeg også her nå endnu en klassiker, eventuelt endnu en af Wells, jeg har nemlig et par stykker stående.

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig spændende. Har hørt så meget godt om Illuminae-serien, men har desværre ikke selv fået dem læst endnu.
    www.mylittlebookishuniverse.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun anbefale Illuminae på det kraftigste! Den var virkelig god. Glæder mig så meget til Gemina!

      Slet