Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 5. september 2016

Bout of Books 17 - opsummering

Der er nu gået en uge siden Bout of Books sluttede. Det var som sagt mit første ugelange Read-A-Thon, og hvordan har det så været?


  • Hvis vi ser på hvor meget jeg fik læst, så er jeg rimelig tilfreds med resultatet. Jeg fik læst 7 bøger fordelt på 1501 sider. Jeg ville dog gerne have nået de 2000 sider. 
  • Jeg fik sat et ca. tal på hvor meget jeg læser i hverdagen og det var ganske interessant. Det veksler selvfølgelig fra uge til uge, og jeg havde også en lidt atypisk arbejdesuge, da jeg blandt andet havde en ekstra aftenvagt samt andet overarbejde. Men jeg kunne også mærke at jeg prioriterede min læsning på en lidt andet måde, eller forsøgte i hvert fald på. Jeg har længe forsøgt og for størstedelen lykkes med at indføre mindst 1 time læsning hver dag, gerne mere. Det synes jeg faktisk er lykkes meget godt.
  • Jeg fik opdateret min blog mindst én gang om dagen, og da dette var mit mål er jeg meget tilfreds.
  • Jeg vil sige, at jeg synes at de kortere Read-A-Thons som eksempelvis Deweys er mere intense end et ugelangt et. De er mere koncenteret på en måde, da man kun har 24 timer til at læse i, og det giver en helt andet læseoplevelse.
  • Jeg deltog meget low key i Bout of Books. Jeg opdaterede kun min blog, Goodreads, samt lidt Instagram og Twitter en gang eller to.
Jeg vil bestemt ikke afholde mig fra at deltage i et ugelangt Read-A-Thon en anden god gang, for det er min mening at Read-A-Thons (uanset deres form/længde) altid er en god mulighed for at få læst en masse bøger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar