Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 24. marts 2016

Påskelæsning 2016



Påskeferie. Fem dage hvor jeg ikke skal arbejde. Fem dage hvor jeg ikke har nogle faste planer. Fem dage hvor jeg kan: Kæle for katten. Gå ture med hunden. Hygge med familien. Og naturligvis læse, læse, læse.

I en nogle gange travlt hverdag med arbejde, fitness, og andre forpligtelser savner jeg muligheden for at læse en hel dag/nat, hvis jeg har lyst til. Det var tit noget jeg gjorde, da jeg studererede, for der var jeg herre over min tid på en anden måde end jeg er nu.

Men i påskeferien har jeg tid til det. Så derfor har jeg udvalgt en pæn stak bøger, som jeg længe har haft lyst til at læse. Der er pt. 11 bøger på min tbr liste, men det er slet ikke sikkert at jeg når dem alle, men det er heller ikke meningen. Jeg vil bare gerne have noget at vælge imellem, og vil læse lige hvad jeg har lyst til. God påske :)



2 kommentarer:

  1. Lækker bogstak :) Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Håber du får læst noget lækkert i påsken :)

      Slet