Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

onsdag den 30. marts 2016

Nye bøger #2 - Arnold Busck udsalg

Arnold Busck havde i februar udsalg, og jeg var henne og kigge for at se om noget kunne friste. Jeg var faktisk forbi 3 gange. De sidste par år har jeg synes, at der ikke rigtig har været noget spændende at finde på de forskellige bogudsalg, men dette år fandt jeg dog nogle bøger (16 styk), der kunne friste mig.


I første omgang købte jeg:
Angie Sage: Magik (Septimus Heap #1)
Angie Sage: Flyveri (Septimus Heap #2)
Angie Sage: Alkymik (Septimus Heap #3)
Angie Sage: Qurér (Septimus Heap #4)
Angie Sage: Zirene (Septimus Heap #5)
Angie Sage: Mørkhed (Septimus Heap #6)
Angie Sage: Flammeri (Septimus Heap #7)
Chuck Palahniuk: Fight Club
Umberto Eco: The Name of the Rose
Ernest Hemingway: Green Hills of Africa
Franz Kafka: The Castle


I anden ombæring købte jeg disse fire bøger:
Paul Auster: The New York Trilogy
Fyodor Dostoyevsky: The Double
Nick Hornby: About a Boy
Jørgen Lange Thomsen: Retsmedicineren


Jeg tog en sidste tur, fordi en kollega gerne ville have en bog, og så kunne vi jo snildt dele tilbuddet, så derfor købte jeg:
Roberto Bolano: 2666

Ingen kommentarer:

Send en kommentar