Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 31. januar 2016

Girl Online On Tour af Zoe Sugg

"When Noah invites Penny on his European music tour, she can't wait to spend time with her rock-god-tastic boyfriend. But, between Noah's jam-packed schedule, less-than-welcoming bandmates and threatening messages from jealous fans, Penny wonders whether she's really cut out for life on tour. She can't help but miss her family, her best friend Elliot... and her blog, Girl Online.

Can Penny learn to balance life and love on the road, or will she lose everything in pursuit of the perfect summer? (fra bogens bagside)"

Jeg læste Girl Online #1 sidste august, og jeg kunne godt lide den. Det var ikke en fantastisk bog, men det var en let og sød bog om kærlighed. I Girl Online #1 møder vi Penny, der lider af panikanfald og lever et hemmeligt bloggerliv under navnet Girl Online, hvor hun skriver om hendes liv og ikke mindst de meget uheldige situationer, hun har en uhørt evne til at havne i. Med hendes familie rejser hun til New York, hvor hendes mor skal arrangere et bryllup. Hun møder Noah, en gudesmuk musiker og sød musik opstår imellem dem.

I Girl Online On Tour er Penny og Noah blevet kærester. Noah skal på tour, som opvarmning for et meget kendt band. Og Penny skal med...

Jeg var ikke helt så vild med denne bog. Jeg havde nogle problemer med den. Det største var nok at Penny ikke rigtig har udviklet sig karaktersmæssigt. Jeg savnede flere gange en ryggrad hos Penny. Jeg kunne ikke forstå hendes hjælpeløshed i flere situationer, hvor hun skulle have sagt fra, og MENT det, men hun gjorde det ikke. Hun lod flere flok træde på hende, og det kunne jeg simpelthen ikke acceptere.

Noah var heller ikke så charmerende som jeg mindes han var i bog 1. Og jeg kunne bestemt ikke lide hans opførelse i især en bestemt situation.

Men ligesom Girl Online er Girl Online On Tour en meget let bog om kærlighed, (til tider en meget lyserød kærlighed). Girl Online On Tour er en ok læseoplevelse, hvis jeg ser bort fra dens mangler.


2,5/5 stjerner

Girl Online On Tour (Girl Online #2) af Zoe Sugg
Forlag: Penguin
Udgivet: 2015
340 sider

Ingen kommentarer:

Send en kommentar